کد مطلب: 256113
گفتگو خبرنگار جهانبين نيوز با دختر فوتباليست ساماني؛
دختر فوتباليستي که حجابش را مصونيت دانست نه محدوديت
تاریخ انتشار : 1402/03/02 12:46:24
نمایش : 336
زهرا خداوردي ساماني دختر فوتباليست موفق که در عرصه ورزش خوش درخشيد و موفقيت خود را مديون حمايت همه جانبه خانواده خود دانست و حجاب را نيز مانع موفقيت‌هاي خود نمي‌دانست.
به گزارش هفت چشمه، زهرا خداوردي ساماني در گفتگو با جهانبين نيوز؛ مي‌گويد: من از ۱۹ سالگي وارد عرصه ورزش شدم و در حرفه فوتبال مشغول به کار هستم.

او ادامه مي‌دهد: من از بچگي علاقه خاصي به ورزش و بخصوص ورزش فوتبال داشتم، همه تلاش و کوشش خود را به کار انداختم تا در اين حيطه موفق شوم و خودم را به سطح حرفه‌اي رساندم.

خداوردي ساماني تصريح مي‌کند: من علاقه خاصي نسبت به فوتبال داشتم و باتلاش خودم توانستم اين ورزش را ادامه دهم و تا کنون نيز موفق بوده ام.

او در ادامه به خبرنگار ما مي‌گويد: بنده بازيکن ليگ برتر فوتبال بانوان ايران هستم، چندين بار به تيم ملي دعوت شده و قبل از آن حدود سه الي چهار سال بازيکن ليگ ۱ بانوان بوده ام.

خداوردي ساماني از ديگر فعاليت‌هاي خود در رشته‌هاي ورزشي گوناگون مي‌گويد و ادامه مي‌دهد: فوتسال، دو و ميداني، پرش طول و هافبک دفاعي از ديگر ورزش‌هايي است که به آنها پرداخته و در اين زمينه نيز موفقيت‌هايي را کسب کرده ام.

او در ادامه خانواده را بهترين مشوق براي موفقيت‌هاي خود دانست و گفت: خانواده مهمترين بخش زندگي هرفرد ي است که به نظر من باعث مي‌شود آن شخص به سمت هدفي که مي‌خواهد برسد که خانواده من در اين راه حامي بسيار خوبي بوده است.

اين بانو موفق در خصوص اينکه حجاب هيچ گونه مانعي در پشرفتش نداشت گفت: حجاب نه تنها مانع پيشرفت من نبوده بلکه سکوي پرتابي بود که من توانستم به موفقيت برسم.

خداوردي ساماني ادامه مي‌دهد: يکي از بهانه‌ها و مانع اندازيي هايي که در حال حاضر براي مقابله باحجاب در جامعه وجود دارد اين است که مي‌خواهند اين بي حجابي را به جوانان ايراني القا کنند و بگويند که پوشش و حجاب مانع موفقيت‌هاي ما مي‌شود ولي در واقعيت ايگونه نبوده و نيست چون شاهد اين بوده ايم که بيشتر موفقيت ها‌ي که در ايران به دست آورده ايم از سوي زنان محجبه بوده اند که در عرصه‌هاي گوناگون نيز درخشيده اند.

او بيان مي‌کند: طبق فرمايش مقام معظم رهبري، ايستادن بانوي ورزشکار بر سکوي قهرماني با حجاب کامل، افتخاري بالاتر از قهرماني است.

خداوردي تاکيد مي‌کند: توصيه من به دختران همسن و سال خودم اين است که حجاب محدوديت نيست بلکه ما مي‌توانيم با همين حجابي که داريم در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، ورزشي و علمي موفق باشيم.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg